ACTUALIZACIÓN: Cada ano realízanse no noso IES as probas de certificación lingüística, para que o alumnado teña a oprtunidade de certificar o seu nivel de idioma estranxeiro cun título ofialmente recoñecido a nivel internacional. Informar que a entidade certificadora seleccionada polo IES Universidade Laboral para este curso escolar é a empresa Capman Testing Solutions, que xestiona os exames oficiais TOEIC do idioma Inglés.
Informar tamén que finalmente a Consellería de Educación, debido ao gran número de solicitudes presentadas,  só concedeu becas ao alumnado de 2º de Bacharelato.
Sen embargo o IES acordou un prezo especial de 85 Euros para todos aqueles alumnos/as de Formación Profesional e e 1º de Bacharelato que sigan interesados e que estean dispostos a adquirir o curso (6 meses) máis o dereito ao exame oficial.

E un prezo de 50 Euros para todos aqueles alumnos/as de 4º de ESO que sigan interesados e que estean dispostos a adquirir o dereito ao exame oficial (só exame, sen curso).
O exame temos previsto realizalo a principios do mes de setembro, antes do comezo de curso.

Os que o desexen, poden pasar pola secretaría do IES entre o xoves 8 e o martes 20 de febreiro para recibir máis información e recoller, ou entregar o formulario de compromiso de participación.

Descargar formulario para FP e Bacharelato

Descargar formulario para 4º de ESO

No que se refire ao idioma francés, aínda estamos á busca dunha entidade certificadora que nos ofreza un prezo que poida resultar interesante para as familias (Alianza Francesa).

Móbiles prohibidos

A túa IP: 3.237.34.21