O luns 21 de novembro por fin inauguramos a ludoteca da do noso IES.

A idea xurdiu alá polo ano 2019. Coa chegada da pandemia habilitamos novos espazos no centro para poder impartir as clases coa separación que requerían as normas sanitarias. Este non se estaba utilizando, pero houbo que facer moitas cousas nel: poñerlle un chan de madeira para facelo máis acolledor, cambiar as vellas ventás, pintalo, instalar un sistema de calefacción, cambiar as tomas eléctricas e a iluminación, levar o cable de internet ata alí. No último ano colocamos as novas estanterías. Pero sempre coa idea de convertelo nunha ludoteca cando as circunstancias o permitisen.

Pois ese momento chegou neste curso escolar da man do grupo de profesores/as que puxeron o seu empeño en darlle o toque final: mercaron libros, xogos educativos, mobiliario, puffs deses que tanto vos gustan, alfombras, e sobre todo, deseñaron a súa organización.

A ludoteca estará aberta nos recreos fundamentalmente. Ten tres zonas diferenciadas, unha zona de xogos, outra de lectura e unha terceira que será o futuro set de televisión da Laboral, pero ese será outro proxecto...

O luns 21 xa haberá alí unha profesora de garda para atender ao usuarios e explicar o funcionamento da mesma.

Deixámosvos un enlace ao blog da biblio cunha presentación da mesma:

32031

A túa IP: 44.210.85.190