A Universidade Laboral é un dos poucos centros de Galicia que conta cun Bacharelato de Artes. A zona onde ten as aulas específicas precisaba xa dunha actuación integral.

O que se fixo foi unir un pequeno espazo de desdoble (a aula 4) cuns vestiarios/aseos existentes. O resultado é o que xa se pode observar na fotografía, unha nova aula con tódolos servizos necesarios: zona de informática para 15 postos, almacén propio, boa iluminación, acometidas para auga fría e quente.

Tamén se reformaron os exteriores do lugar onde está situada: a porta de saída para a zona de artes foi cambiada, pavimentado o hall de entrada e os aseos masculinos e femininos foron totalmente reformados.

No futuro tense pensado habilitar un cuarto/vestiario para o persoal da limpeza, substituír o sistema de calefacción actual (enterrado no chan) por un aéreo e continuar co novo pavimentado ata o comezo do corredor de artes.

A túa IP: 3.235.140.84
Data e hora: 2022-08-13 05:40:59