A Federación Galega de Hockei foi nomeada pola Real Federación Española de Hockey para a organización da Fase Final do Campionato de España de Seleccións Autonómicas Sub 14 masculino e Feminino, que se celebrou os días 26, 27 y 28 de febreiro de 2021 no campo da Universidade Laboral.
A Universidade Laboral e o Centro Residencial Docente colaboraron na organización do evento.
Alí estiveron as nosas seleccións masculina e especialmente a feminina (que era a actual campiona de España). Non puideron revalidar o título, pero obtiveron una meritoria terceira praza acadando a medalla de bronce. Noraboa
Os patidos foron televisados por youtube. Enlace:
https://www.youtube.com/channel/UCNLfbFrJqddVYithUjsjS8A?reload=9
Noticias sobre este tema:
O IES Universidade Laboral de Ourense ven de firmar este pasado 3 de febreiro un convenio de colaboración coa empresa Sistemista e Instaladora Teula Sistemas S.L. mediante o cal o Ciclo de Mantemento de Instalacións Térmicas e de Fluídos recibirá a cesión de equipos de calefacción e ACS para o seu estudo e análise co fin de mellorar os coñecementos do alumnado sobre equipos existentes no mercado relativos á xeración de calor e instalacións térmicas. A empresa Teula Sistemas S.L. representada por un dos seus xerentes Pablo Docampo, fixo unha visita ás instalacións do IES Universidade Laboral e mostrouse moi satisfeito con dita colaboración e a posibilidade de aportar valor no desenrolo didáctico neste curso 2020-2021.
O IES Universidade Laboral e o Centro Residencial Docente compartimos edificio desde hai moitos anos. Nos dous centros existían desde o ano 1992 multitude de rampas que facilitaban o acceso a varias zonas dos dous edificios, pero seguían existindo moitos obstáculos insalvables e zonas de imposible acceso para unha persoa de movilidade reducida.
As obras necesarias para humanizar os nosos centros eran ambiciosas. Comezamos con elas dun xeito coordinado hai xa case un ano. O Centro Residencial instalou un ascensor e un elevador, e pola súa parte o IES instalou un elevador, duas rampas en zonas nas que existían escaleiras e construíronse dous aseos para minusválidos.
Con todo isto quedan os dous centros unidos sen barreiras arquitectónicas e listos para que calquera persoa con movilidade reducida poda residir no Centro Residencial e cursar ESO ou calquera dos Bacharelatos (incluído o de Artes) no noso IES.
Un logro que levábamos anos tentando conseguir.
Na imaxe podemos ver o elevador acristalado situado na zona do salón de actos.
O Ciclo Medio de Carrozaría leva implantado no noso centro hai xa moitos anos, e con moito éxito; debido a que ten un elevado grao de empleabilidade. Os alumnos e as alumnas que o rematan atopan traballo moi pronto.
Contaba desde os seus inicios cun espazo de taller propio, pero nunca dispuxo dunha aula propia. Os alumnos deste ciclo sempre tiñan que compartir aula con outros ciclos o que sempre lles creou certa incomodidade.
No mes de novembro pasado iniciouse a construcción da nova aula de carrozaría. As obras foron a bo ritmo e xa está en uso desde a volta de vacacións no mes de xaneiro.
Trátase dunha instalación moderna e con sistema de ventilación propia.
Xa foi publicada a listaxe de alumnado de ESO beneficiario de máscaras. Pódese consultar no taboleiro de anuncios ao carón de conserxería.
Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.
Alumnado: Todos os cursos de ESO.
Alumnado que pode solicitar a axuda:
1. Alumnado beneficiario da axuda para adquirir material escolar
2. Alumnado que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:
a) Pertenza a familias cunha renda per cápita, no ano 2018, igual ou inferior a 6.000 €.
b) Estea suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
Presentación de solicitudes: Os beneficiarios do cheque de material non terán que facer nada. Os que estean na situación do punto 2 do apartado anterior deberán cubrir os Anexos I e II e entregalos na secretaría do centro.
Anexos I e II : Na seguinte ligazón pode descargar o impreso para cubrir a solicitude. Tamén se pode recoller no centro.
Prazo: dende o 16 de novembro ata o 27 de novembro 2020.
Normativa: Orde do 6 de novembro de 2020 (DOG do 13 de novembro)
En datas recentes o Conselleiro de educación presentou o "Plan de ensino virtual ante a Covid-19". Este plan impón aos centros escolares a elaboración duns novos horarios que serán os que se seguerán no caso de que chegue a confinarse un aula completa, un grupo de aulas ou todo un centro educativo.
Eses horarios chamados "horarios espello" seguen o mesmo marco horario que os que temos habitualmente no IES coa diferenza de que o 60% do tempo vai consistir nunha videoconferencia do profesor/a, e o 40% restante será traballo proposto na aula virtual.
Neses casos o profesorado pasará lista como o ven facendo normalmente no IES, e as ausencias apuntaranse no sistema Abalar.
Eses horarios pódense consultar no menú da dereita "horarios de ensino a distancia"
Afortunadamente non tódalas actividades extraescolares quedaron suspendidas no nosos IES. Permanecen aquelas que se poden realizar ao aire libre, nas que poidamos manter a distancia de seguridade e que ademaís se podan visitar a pé.
Así pois o noso alumnado da optativa de 1º de ESO de Sustentabilidade e Paisaxe, visitou a exposiciòn fotografica XÉNESE, de Sebastiaõ Salgado. Unha mañá na que puideron viaxar a lonxanas e maravillosas paisaxes da Terra, e comprender a necesidade de preservalas. Foto tras foto cada un elixiu as súas favoritas, anotando no seu caderno de campo as impresiòns experimentadas. Completamos a xornada nos Xardíns do Posío, con parada para o bocadillo e a froita, e aproveitando cada momento para observar as aves e a diversidade de árbores que nos rodean.
Unha mañá de camiñatas e chea de experiencias compartidas.
Informe da Dirección:
Chegamos á metade de curso e queremos informar a toda a comunidade educativa que os casos positivos de covid19 recollidos no noso centro dede comezos de curso foron casos nos que os contaxios se produciron fóra del, e os afectados sempre regresaron ao centro unha vez recuperados da enfermidade. Seguimos sen ter coñecemento de ningún caso de contaxio dentro do propio IES.
Levamos desde o día 1 de febreiro sen ter coñecemento de ningún alumno/a positivo, polo que semella que a situación vaise normalizando pouco a pouco e as clases estanse impartindo con normalidade.
As medidas hixiénicas e organizativas adoptadas por mor da pandemia que estamos a sufrir semellan polo momento ser eficaces:
- Ventilación continua durante toda a mañá
- Uso da máscara en todo momento
- Separación do alumnado en tres zonas diferentes
- Lavado de mans obrigatorio dúas veces pola mañá
- Desinfección diaria e dispensadores de hidroxel en tódalas aulas
- Distancia social e liñas de dirección dentro do edificio
- Prohibición de abandonar o recinto nos recreos e limitación das visitas ao IES
Seguimos en tódolos casos as instrucción que nos van chegando de sanidade.
Pregamos ás familias e alumnado que sigan mantendo as medidas hixiénicas recomendadas polas autoridades sanitarias para continuar nesta liña.
Radar COVID é a aplicación deseñada e dirixida pola Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial do Goberno de España para axudar a evitar a propagación do coronavirus (COVID-19).
Radar COVID avísache de maneira anónima do posible contacto que puideches ter nos últimos 14 días cunha persoa que resultase infectada utilizando a tecnoloxía Bluetooth de baixo consumo.
Radar COVID ademais permite:
- Comunicar de forma anónima o teu diagnóstico positivo.
- Comunicar a exposición de forma anónima ás persoas coas que estiveches en contacto
Radar COVID garante a seguridade e privacidade e é 100% anónimo. Por iso non solicitamos nin o teu nome, nin o teu teléfono, nin o teu correo electrónico.
Estes días tamén podes consultar o blog da nosa Biblioteca. Nel os profesores/as colaboradores van colocando multitude de recursos e enlaces a bibliotecas virtuais para poder ler sen ter que pagar un euro.
Iso sí, tede coidado porque a lectura perxudica gravemente a ignorancia
Desde a Universidade Laboral non queremos causar alarma entre a comunidade educativa, pero tivemos que tomar algunhas medidas preventivas para evitar no posible que se poidan producir contaxios de enfermidades infecciosas:
- Procedemos a prestar especial atención no que se refire ao material hixiénico. Diariamente revisamos que non falte xabón en tódolos aseos do centro e nos lavadeiros de mans. Colocamps dispensadores de xel en tódalas aulas do IES.
- Tivemos que suspender ata novo aviso todo tipo de actividades extraescolares salvo aquelas nas que se poida manter en todo momento a distancia de seguridade.
- Colocáronse carteis en diferentes zonas do IES con información para recoñecer os síntomas da enfermidade e cos teléfonos aos que chamar se se sospeita ter a enfermidade. Tamén se colocaron carteis relativos á hixiene de mans.
- Procedemos a crear un protocolo específico con normas de obrigado cumprimento para o alumnado dentro da xornada escolar.
- Procedemos a crear un protocolo específico con normas para o profesorado no caso se advertira que algún alumno/a ou eles mesmos tiveran os síntomas da enfermidade.
As MEDIDAS A TOMAR EN CASO DE INFECCIÓN RESPIRATORIA seguen a ser as mesmas que que se recomendan habitualmente:
- LAVAR AS MANS FRECUENTEMENTE con auga e xabón (non necesariamente solucións alcohólicas).
- Ó TOSER OU ESBIRRAR TAPAR A BOCA E O NARIZ cun pano desbotable ou coa flexura do cóbado (non coa man). Ademais, evitar frotar nariz, boca e ollos.
- NON MANTER CONTACTO FÍSICO ESTREITO INNECESARIO (non dar a man nin bicos).
- No caso de febre e/ou malestar xeral importante non acudir ao Instituto, senon descansar no domicilio e inxerir abundante auga. Poñerse en contacto co médico/a e esperar instruccións del.
Para acceder ás aulas do IES por calquera das tres entradas habilitadas é obrigatorio lavar as mans con xabón. O frotado debe durar un mínimo de 20 segundos. Isto é o máis importante.
A Universidade Laboral acaba de ser seleccionada para a posta en marcha de accións de Apoio, Reforzo de Competencias e Orientación dirixidas a centros públicos en réxime de concorrencia competitiva, e cofinanciado polo Fondo Social Europeo.
Concretamente concedéronos a Liña 2 para 1º de ESO, e ten por obxecto apoiar e reforzar o alumnado para o desenvolvemento das competencias clave e mellora dos resultados académicos (que presente especial dificultade nas competencias en comunicación lingüística, competencia matemática e competencias básicas en ciencia e tecnoloxía, competencia aprender a aprender e a competencias sociais e cívicas).
Suporá que en breve incorporaremos ao noso cadro de persoal un novo/a profesor/a de Pedagoxía Terapeutica que se suma ás outras profesoras que chegaron hai pouco ao abeiro doutros proxectos europeos (a profesora que imparte docencia no PROA polas tardes e apoio polas mañás, e a segunda orientadora que xa leva máis dun mes reforzando o noso Departamento de Orientación).
Prazo de solicitude ordinaria: do 22 de febreiro ao 8 de marzo de 2021.
Prazo de solicitude extraordinaria: do 22 de xuño ao 5 de xullo de 2020.
As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia. Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Xunto coa solicitude deberase presentar xustificante para a Administración do impreso correspondente de autoliquidación de taxas, validado pola entidade bancaria onde se realice o ingreso
A Consellería de Educación acaba de recoñecer o traballo que viña desenvolvendo o noso Departamento de Tecnoloxía ao concedernos o recoñecemento da nosa "Aula Maker". Este curso escolar somos o único centro da provincia que o obtén.
Isto vai significar que chegue moito material de carácter técnolóxico ao centro (material para impresión 3D, robótica, etc). Hai varios profesores do IES que xa están completando a súa formación para poder traballar con todo isto e aplicalo nas súas clases.
Noraboa a todos os que o fixestes posible.
A Consellería de Educación acaba de recoñecer o traballo que viña desenvolvendo a nosa Aula Medioambiental, concedéndonos o recoñecemento dela coma "Club de Ciencia".
Este recoñecemento oficial daralles a posibilidade tamén de realizar máis actividades das que viñan realizando hasta esta data e seguir traballando aínda máis na educación medioambiental a través do noso contorno.
O seguro escolar pode dar dereito a:
- Unha prestación sanitaria en caso de accidente escolar
- Unha prestación económica en determinados casos. Máis información
Quén debe aboar a cota do Seguro Escolar?
- Todo o alumnado menor de 28 anos que se matricule en 3º ou 4º de ESO, Bacharelato, Formación Profesional ou FP Básica.
Cándo hai que aboar a cota do Seguro Escolar?
- No momento de formalizar a matrícula
Cánto hai que aboar?
- 1,12 €
A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria puxo en marcha hai moitos anos, o programa de Alerta Escolar en colaboración coa Fundación 061, que ten como obxectivo a atención inmediata e eficiente do alumnado que presente unha patoloxía crónica e pode desenvolver en calquera momento unha crise.
Este programa posibilitará a súa asistencia e que o profesorado teña cobertura de persoal médico que conte con coñecementos dos nenos e nenas con esta problemática.
¿Qué deben facer as familias que se atopen neste caso?
- Descargar o formulario e entregalo asinado no IES
- Acompañar á solicitude os informes médicos da patoloxía do alumno/a, incluíndo nel a medicación que sexa necesaria administrar no caso de crises agudas.
A Asociación de Nais e Pais do IES Universidade Laboral ven de colaborar económicamente no acto do magosto, e pronto dará o seu apoio para as actividades de teatro e a viaxe que os alumnos do club de lectura farán a Valencia. Tamén está traballando para ofrecer actividades propias ao noso alumnado, dentro do horario escolar. Por iso é fundamental que os pais e nais presten o seu apoio económico e os que podan se presten a colaborar con ela.
Se aínda non pertencedes a ela e queredes facelo, estes son os datos
Teléfono: 630626767
e-mail: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Nº de Conta para os ingresos: ES09 2080 5254 8830 4000 2539
Cota anual por familia: 15 Euros