Foi instalada unha barreira de control de aceso a vehículos á zona da escola de artes, polideportivo e talleres. A obra financiouse entre os dous centros, e era necesaria por motivos de seguridade dos peóns e para evitar os continuos problemas que existían nesa zona: vehículos mal aparcados en zonas que impedían o acceso a furgóns ou camións mercancías, de emerxencias, aparcados  directamente en zonas verdes, etc. Tamén había algúns vehículos que circulaban a velocidades non adecuadas por esa zona e outros que non tiñan nada que ver coa comunidade educativa do recinto.

Sentimos as molestias causadas ao alumnado afectado, pero foi necesario facelo.

Cando poidamos vaise remodelar a zona do aparcamento reservado a alumnado cun novo firme e plantación de arbolado para crear a tan necesaria sombra.

32031

A túa IP: 44.210.85.190