Co gallo do Día das Letras Galegas o IES Universidade Laboral saíu a bailar. E fixémolo ao son da Global muiñeira.

O xoves 19 de maio todos aqueles que se animaron participaron na homenaxe á nosa cultura: Alumnado, profesorado, persoal non docente e todos aqueles que se animaron a participar…, organizados por estas estupendas persoas que aparecen na foto.

Cando a Jerry Seinfiel lle regalaron unha radio de ducha dixo: “ Moitas grazas. De verdade queres música na ducha? Supoño que non hai mellor lugar para bailar que unha superficie escorregadiza xunto a unha porta de vidro”.

Saíron fóra ao campo de hockei, e seguindo os poucos e doados pasos que ten esta muiñeira fixeron isto: Deixamosvos o espectacular vídeo da actividade.

O curso que vén queremos encher o campo, así que ídevos mentalizando!!!

32031

A túa IP: 18.232.127.73