Grazas ao financiamento da Consellería de Educación, o IES Universidade Laboral puido asinar un acordo de colaboración coa Asociación de pais e nais de discapacitados intelectuais de Ourense (Aspamadis), que ten como obxectivo a integración dos seus fillos no mercado laboral.

Trátase dun centro especial de emprego sen ánimo de lucro que o que pretende é darlles unha oportunidade laboral.

Xa acudiran ao centro no pasado para realizar traballos puntuais como a limpeza das pistas deportivas ao carón do polideportivo e puidemos comprobar o ben que desenvolven o seu traballo. Agora van realizar tarefas de xardinería da zona verde do recinto tódalas semanas.

Para que coñezades un pouco mellor o traballo que realizan deixámosvos estas noticias

Nova na Rexión

Nova na web da Consellería