No curso escolar 2021/22 o IES Universidade Laboral comezou a impartir dúas accións formativas de formación profesional para o emprego dirixidas prioritariamente a persoas traballadoras desempregadas, que teñen por obxecto a súa cualificación profesional.
En febreiro de 2022 tivo lugar o primeiro proceso de selección de alumnado para iniciar o curso ELEM0311 Montaxe e mantemento de sistemas de automatización industrial, de nivel 2 e
o curso TMVL0109 - Operacións auxiliares de mantemento de carrocerías de vehículos, de nivel 1.

Tódolos anos realizaremos esta actividade formativa (procesos de selección entre xaneiro e febreiro). Informarase a través desta mesma web, o no SEPE.

A formación para desempregados impartida neste Centro esta financiada pola Consellería de Emprego e Igualdade e o Ministerio de Trabajo y Economía Social.

Para poder acceder a esta formación hai que estar dado de alta como demandante de emprego nunha Oficina de emprego radicada en Galicia e ter solicitado o curso no seguinte enlace https://emprego.xunta.gal/portal/gl/.

A informacion dos certificados de profesionalidade impartidos, pódese atopar na seguinte páxina do SEPE, Buscador SEPE, introducindo  o código que figura na programacion de accións formativas 2021-2022 para persoas desempregadas que figura no arquivo adxunto.

A túa IP: 18.206.14.36
Data e hora: 2022-07-01 20:41:04