ENTREGA DE BOLETÍNS EN 2º DE BACHARELATO

As cualificacións de 2º de Bacharelato publicaranse no sistema Abalar o mércores 18 de maio ás 22:00 horas.

O xoves 19 de maio no recreo todo o profesorado de Bacharelato estará nos respectivos departamentos para atender revisións de cualificacións e amosar exames ou instrumentos de avaliación.

Entrega de boletíns o xoves 19 ás 11:00 horas nas aulas.

Os días de reclamación oficial (entrega no modelo oficial na secretaría do IES) son o xoves 19 e o venres 20 de Maio (ata as 13:00 horas). É convinte antes de presentar unha posible reclamación acudir previamente ao acto de revisión por se houbera un erro material nas cualificacións.

En caso de reclamación é convinte revisar primeiro a programación didáctica da materia.

MATRÍCULA DA ABAU

O proceso de matrícula nas probas ABAU na convocatoria ordinaria de xuño de 2022 para o alumnado de 2º de Bacharelato que supere o curso na avaliación ordinaria realizarase entre os días 19 ao 23 de Maio.

• O mércores 19 de maio ás 12 horas o alumnado que desexe presentarse ás ABAU debe acudir ao salón de actos para recibir instruccións e informarse de como ten que realizar o proceso de matrícula. Nese momento se lles entregarán os impresos que necesitan: cumprimentación de impresos, abono de taxas e entrega da documentación na Secretaría.

No seguinte documento ofrécese información detallada do proceso para realizar á matrícula:  Instrucións matrícula probas ABAU

Quen desexe presentarse aos premios extraordinarios de Bacharelato, ten toda a información aquí

32031

A túa IP: 44.210.85.190