Desde a Universidade Laboral non queremos causar alarma entre a comunidade educativa, pero consideramos que non está de máis ir tomando xa algunhas medidas preventivas para evitar no posible que se poidan producir contaxios de enfermidades infecciosas:

• Procedemos a prestar especial atención no que se refire ao material hixiénico. Diariamente revisamos que non falte xabón en tódolos aseos do centro. Iranse colocando dispensadores de xel desinfectante nalgunhas zonas comúns a medida que remita o desabastecemento actual.
  • Quedan suspendidas ata novo aviso todo tipo de actividades extraescolares fóra do Centro. Tamén quedan suspendidas todo tipo de actividades extraescolares dentro do centro que conleve a reunión de alumnado de máis dunha aula ou curso.
  • Colocáronse carteis en diferentes zonas do IES con información para recoñecer os síntomas da enfermidade e cos teléfonos aos que chamar se se sospeita ter a enfermidade.
  • Procedemos a crear un protocolo específico con normas de obrigado cumprimento para o alumnado dentro da xornada escolar. Hai carteis informativos nas aulas e os titores/as están encargados de informar adecuadamente ao alumnado.
  • Procedemos a crear un protocolo específico con normas para o profesorado no caso se advertira que algún alumno/a ou eles mesmos tiveran os síntomas da enfermidade.
  • Foi remitida información adicional a tódolos pais e nais do alumnado

CARTEL INFORMATIVO

Protocolo_para_Alumnado

Normas_para_Pais_e_Nais

¿Que materias non se imparten mañá?

Programacións ESO e Bacharelato

A túa IP: 18.232.51.69