Na laboral preocúpanos moito a saúde e seguridade de toda a comunidade educativa. O curso pasado varios profesores/as estivéronse a formar durante todo o ano na temática das emerxencias sanitarias no ámbito escolar. O froito do seu traballo axudounos a poñer en marcha o noso novo botiquín, perfectamente equipado ante calquera pequena incidencia sanitaria que poida xurdir durante a xornada escolar.

Dispoñemos de pequenos botiquíns en varias zonas, cadeira de rodas, camilla, etc.. Tamén elaboraron un protocolo de actuación para saber que facer nestes casos.

Este curso escolar continuou a formarse outro grupo de profesores/as no ámbito do soporte vital básico. Varios deles serán habilitados para poder utilizar o desfibrilador semiautomático do IES nun caso de emerxencia grave.

Pola súa parte o Departamento de Educación Física, e en concreto a nosa profesora Verónica Vázquez traballou co seu alumnado estas mesmas temáticas. O alumnado de ESO puido ter un primeiro contacto cos primeiros auxilios e practicar manobras de reanimación no caso de atragantamentos ou paros cardíacos.

¿Que materias non se imparten mañá?

Programacións ESO e Bacharelato

A túa IP: 3.231.25.104