O pasado 26 de novembro a Universidade Laboral tivo presenza no acto da presentación da guía da FP DUAL.

Este acto celebrouse no salón principal do Pazo de Congresos de Santiago. Estiveron presentes boa parte dos centros educativos da nosa Comunidade, representantes da Dirección Xeral de FP, e representantes das empresas máis importantes de Galicia.

A consellería de Educación convidounos para poñer á Universidade Laboral de Ourense como exemplo do bo traballo realizado nos últimos anos na FP DUAL.

Asistiron ao acto o noso dinamizador da FP DUAL, unha representante de GAESA e Director, para contar a nosa experiencia nos últimos anos.

A universidade laboral foi pioneira nesta modalidade educativa, comezamos no ano 2013 colaborando coa empresa carroceira UNVI con sede no Polígono de San Cibrao; e desde este curso escolar, con GAESA, empresa pertencente a un grupo industrial vasco que hai anos instalou unha factoría en Ribadavia. Para este acto GAESA tivo a amabilidade de desprazar a unha das súas directivas desde a cidade de Vitoria, para poder compartir con todos nós esa xornada.

¿Que materias non se imparten mañá?

2086969

A túa IP: 18.205.60.226