A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional pon en marcha o novo procedemento para a comunicación dos partes de incapacidade temporal (IT) ás xefaturas territoriais así como no seu caso aos servizos centrais.

Deste xeito, desde o día 2 de maio de 2019 será obrigatoria a remisión dos partes de IT (baixa, confirmación e alta) ás xefaturas territoriais correspondentes ou a servizos centrais no caso do persoal que preste servizos nestes, exclusivamente a través da aplicación informática: https://www.edu.xunta.es/datospersoais

Accedendo á dita aplicación o/a traballador/a cubrirá os datos que alí se lle indican e anexará dixitalizado o parte de baixa, confirmación ou alta nos prazos que de seguido se indican:

• Parte médico de baixa por incapacidade temporal: no prazo de tres días contados a partir da data de expedición do parte.
  • Parte médico de confirmación da baixa: no prazo de tres días contados a partir da data de expedición do parte.
  • Parte médico de alta: no prazo das 24 horas seguintes a súa expedición.

Con este nova funcionalidade preténdese facilitar e axilizar a tramitación e comunicación dos partes médicos derivados das situacións de incapacidade temporal e polo tanto non se remitirá ningún orixinal destes partes ao centro educativo así como tampouco ás xefaturas territoriais nin aos servizos centrais.

¿Que materias non se imparten mañá?

2086969

A túa IP: 18.205.60.226