O Departamento de Xeografía e Historia xunto co alumnado de 2º ESO está nestes días a realizar unha magnífica exposición sobre a historia e evolución da cidade de Ourense.

Componse de oito paneis nos que se vai explicando o emprazamento e orixe da cidade así como o seu trazado morfolóxico. Así mesmo, nuns paneis detállanse algúns dos seus monumentos e edificios emblemáticos (Catedral, Concello, Liceo, Teatro Principal, a Torre, a Universidade Labora...etc); noutro a historia das pontes (Ponte Vella, Ponte Nova e Ponte do Milenio); noutro as prazas e xardíns (Posío, Praza do Ferro, Praza Maior, Parque de San Lázaro...); noutro o nome das rúas que levan o nome de escritores e escritoras galegos e ourensás; e finalmente, se fan comparativas de fotos antigas de Ourense co seu aspecto actual.

Todos os paneis xiran arredor dos planos da cidade pois en cada un deles vaise localizando cada punto que se quixo resaltar. Chama a atención na exposición as láminas de gran formato que elaborou o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes de diferentes lugares da cidade.

Complementa todo isto unha maqueta de relevo da cidade para coñecer o seu emprazamento, e outras pequenas maquetas de plastilina elaboradas polo alumnado de 2º ESO, onde se se observa a estrutura das cidades así como os diferentes planos urbanos.

Convidámosvos a visitar esta estupenda exposición guiada nos recreos polo alumnado de 2º, que se atopa na entrada do IES.

Solicita no centro a clave de acceso ás áreas restrinxidas desta web

2017427
20706