A práctica habitual dun deporte aporta multitude de beneficios para calquera alumno de secundaria. Supón un alivio á tensión xerada polos estudos; mellora o estado físico, o que repercute nun mellor rendemento fronte ás tarefas escolares diarias. Facer deporte fomenta a capacidade de atención, de concentración e reforza as habilidades cognitivas do cerebro. Ademais dos evidentes beneficios físicos, tamén repercute en certas actitudes como o esforzo, a constancia o compromiso e o traballo en equipo. O cerebro dunha persoa que realiza unha práctica deportiva atópase en xeral máis atento e concentrado. O deporte axuda a descansar mellor, algo que é fundamental para calquera estudante.

Sensibles a todo o anterior, e aproveitando o feito de que dentro do recinto escolar do IES Universidade Laboral atópase o único campo de hockey herba de Galicia, queremos propoñer a actividade para o alumnado de 1º curso de ESO "Iniciación á práctica do hockey", que se poderá realizar tódolos luns de 17:45 a 18:45 horas, e que este curso escolar vai ser totalmente gratuíta.

O obxectivo desta actividade é que o alumnado coñeza esta práctica deportiva da man de técnicos e adestradores; con vistas a que se poida converter en deporte escolar para o curso que ven, no caso de que teña unha aceptación suficiente.

Pódese descargar a autorización paterna para todos/as aqueles interesados/as, no seguinte ENLACE

Se queres saber máis sobre este deporte podes visionar o seguinte Vídeo

Solicita no centro a clave de acceso ás áreas restrinxidas desta web

19781