O alumno deste centro, Daniel Palomanes Paz, que cursara o Ciclo Superior de Automoción, acadou un dos Premios Extraordinarios Formación Profesional de Grao Superior da Comunidade Autónoma de Galicia, outorgados pola Consellería de Educación.

Na foto é o primeiro pola esquerda

O Conselleiro no acto de entrega felicitou aos estudantes premiados, aos que se lles recoñece o seu “esforzo, dedicación e ilusión”, porque “non hai nada sen esforzo e ilusión”, recalcou. Tamén animou ao alumnado a poñer en valor o conseguido, aínda que, en palabras de Román Rodríguez, non se trata só dun éxito do propio estudante, senón tamén do profesorado e das familias. Na súa opinión, os alumnos galardoados son a mostra do esforzo conxunto de toda a comunidade educativa.
O acto tivo lugar no Centro de Innovación Cultural da Cidade da Cultura de Galicia
Nesta edición participaron un total de 290 alumnas e alumnos: 131 de centros da Coruña, 53 de Lugo, 25 de Ourense e 81 de Pontevedra. Para optar a estes premios extraordinarios de FP, os aspirantes debían ter rematados os estudos de formación profesional de grao superior no ano 2013 nun centro docente de Galicia -tanto na modalidade presencial como na modalidade a distancia- e ter obtido unha cualificación final media de todos os módulos igual ou superior a 8,50. Os estudantes galardoados recibiron un diploma acreditativo e unha gratificación económica ao seu traballo.
Desde o IES Universidade Laboral queremos felicitar e agredecer tamén ao profesores e profesoras que lle impartiron clases nos dous anos que estivo connosco, e que o axudaron a conseguilo.

Solicita no centro a clave de acceso ás áreas restrinxidas desta web

A túa IP: 54.80.60.91
Data e hora: 2017-11-22 11:07:08