RESERVA DE PRAZA CURSO 2021 / 22

Quen pode reservar praza?

O alumnado dos centros adscritos á Universidade Laboral: CEIP de Mariñamansa,  CEIP de Seixalvo,  CPR San Pío X,  CEIP Amadeo Barroso que teña previsto matricularse no noso IES o vindeiro curso 2021/22 en 1º de ESO.

O alumnado que non sexa de centros adscritos e pretenda cursar estudos neste centro deberá acollerse ao disposto no proceso de admisión que se publicará máis adiante

Prazos
Do 11 de xaneiro ó 8 de febreiro de 2021, ambos incluídos.

Documentación que debe entregarse no centro onde cursa estudos actualmente:

- Anexo I  atallo

- Só no caso de non autorizar  a consulta de datos, achegarase fotocopia do DNI (de non posuír DNI deberase aportar copia da páxina do libro de familia onde figura o/a alumno/a).

No suposto de que exista máis demanda que oferta de postos escolares comunicaráselles aos intersados e publicarase no taboleiro de anuncios do centro e nesta páxina web, debendo presentar a solicitude de admisión e a documentación xustificativa para a aplicación do baremo (Artigo 12).
No caso de que non teñan ningunha comunicación ao longo do mes de febreiro entenderase que ten reservada a praza para o vindeiro curso.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

A listaxe definitiva de solicitudes de centros adscritos publicarase no taboleiro de anuncios de cada centro adscrito.

¿Que materias non van impartir?

A túa IP: 3.237.16.210
Data e hora: 2021-10-26 02:43:54