Get Adobe Flash player

¿Queres estudar na Universidade Laboral a ESO ou o bacharelato?. Preme no botón "Ler Máis" para informarte dos prazos e a documentación que precisas para matricularte.

Prazo: do 1 ao 20 de marzo

Normativa reguladora:

Para ter en conta:

  • Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento desta norma implicará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
  • O alumnado que presente solicitude de admisión no IES Universidade Laboral, deberá comunicalo ao centro no que actualmente cursa estudos.
  • O alumnado que presente solicitude de admisión no IES Universidade Laboral e tivera feita reserva de praza no centro no que actualmente cursa estudos ou para o centro adscrito que lle poidera corresponder, deberá renunciar a dita reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Formulario de admisión

Prazas vacantes ofertadas no proceso de admisión

 

ESO

Cursos Unidades Postos Escolares Vacantes ofertadas

1º ESO

3 x30

90

1

2º ESO

3 x 30

90

6

3º ESO

2 x 30

60

0

4º ESO

2x 30

60

 14

 

BACHARELATO

Cursos  Unidades Postos Escolares Vacantes ofertadas

1º Bacharelato

Artes

33

24

Ciencias e tecnoloxía

33

13

Humanidades e CC. SS. 33 18

Total: 3 x 33

99 55
2º Bacharelato Artes 33  6

Ciencias e tecnoloxía

33

1

Humanidades e CC. SS. 33 15

Total: 3 x 33

99 22

 

Quen debe realizar o proceso de admisión ?

O alumnado dos centros adscritos que aínda non fixera reserva de praza, e o alumnado de centros non adscritos ao IES Universidade Laboral que teña previsto continuar os estudos neste centro o vindeiro curso 2019-2020.

Centros adscritos: CEIP Seixalvo - CEIP Amadeo Barroso - CEIP Mariñamansa - CPR San Pio X

 

Prazos no proceso de admisión e matrícula
Do 1 de marzo ao 20 de marzo de 2019:

Presentación de solicitudes de admisión.

Do 25 de marzo ao 5 de abril de 2019, Ambos inclusive (sempre que a demanda supere a oferta de prazas):

As persoas que reciban o aviso de tal circunstancia, poderán achegar, voluntariamente, a documentación acreditativa dos criterios de baremo que indicaron na solicitude de admisión.

24 de abril de 2019:

Publicarase no taboleiro de anuncios a resolución provisional do alumnado admitido e non admitido mediante listaxes ordenadas por orde de puntuación, nas que constará a puntuación asignada a cada alumno/a en cada un dos criterios, así como a puntuación total.

A resolución provisional poderá ser recorrida perante o Consello Escolar (prazo de reclamación entre o 25 de abril e o 2 de maio).

14 de maio de 2019:

Publicarase no taboleiro de anuncios a resolución definitiva do alumnado admitido e non admitido mediante listaxes ordenadas por orde de puntuación, nas que constará a puntuación asignada a cada alumno/a en cada un dos criterios, así como a puntuación total.

Contra a resolución definitiva poderase interpoñer recurso de alzada ante a Xefa Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de Ourense, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2019, período de matrícula ordinaria.

 

Documentación
Documentación que se debe presentar na secretaría do IES Universidade Laboral para formalizar a solicitude de admisión (na secretaría facilitaranse os impresos necesarios):

TÓDOLOS ALUMNOS/AS:

  • Fotocopia do DNI (de non posuír DNI, presentar copia da páxina do libro de familia onde figura o/a alumno/a).
  • Anexo II (pódese solicitar na secretaría do centro). acceso
  • Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente.
  • IPREM: 6.390,13 euros anuais con exclusión das pagas extraordinarias. Lei 20/2012 de 29 de xullo de Orzamentos Xerais do Estado

OS ALUMNOS/AS QUE SOLICITEN BACHARELATO DE ARTES ADEMÁIS TERÁN QUE PRESENTAR:

  • Título de familia numerosa (se é o caso)
  • Certificado de minusvalía (se é o caso)
  • Xustificación doutras circunstancias ás que fai referencia a orde que regula a admisión

A solicitude terá que estar asinada por calquera das/os titulares da patria potestade ou representantes legais.

No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenito­ras/es, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo. No suposto de alumnado afectado por situación de violencia de xénero non será exixible o previsto no parágrafo anterior.

 

Área de infuencia do IES Universidade Laboral  

PLANO

 

Servizos complementarios ofertados máis importantes

  • TRANSPORTE. Só para alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) que residan no radio de acción das rutas de transporte escolar do centro. Rutas
  • COMEDOR. Para alumnado de ESO soamente os luns. Dispoñemos dun servizo de comedor tódolos días da semana por un módico prezo

O IES conta con outros moitos servizos que o destacan fronte aos demais. toda esa información pódese consultar nesta mesma web, na área "¿Por qué estudar na Laboral?"

Acceso

Solicita no centro a clave de acceso ás áreas restrinxidas desta web

Centro residencial docente

Recollida de tapóns solidarios

TokApp School

Translate (traduce esta web)

Ir aos expedientes académicos

Comedor: simulador de taxas

Formación profesional DUAL

Navega con rumbo

Contador de visitas

2010892
Hoxe
Onte
Esta semana
A última semana
Este mes
O último mes
Tódolos días
19
802
2757
1906824
13064
16088
2010892

A túa IP: 107.23.176.162
Data e hora: 2019-03-22 01:52:10

¿Quen está en liña?

Temos 7 anónimos e ningún membro en liña

Novas da Voz de Galicia

As nosas webs

Séguenos en...

  • Facebook: /pages/IES-Universidade-Laboral/179875562083593
  • Flickr: universidadelaboral
  • Twitter: laboralourense
  • YouTube: universidadelaboral
  • External Link: issuu.com/tonohernandezgonzalez

Proxecto Abalar

Acceso ao servidor desde outra zona do centro

 

Galeria permanente de fotos