Prazos para realizar a matrícula:

Do 25 de xuño ó 10 de xullo, ambos incluídos (alumnado que promocione en xuño)

Do 1 ao 9 de setembro, ambos incluídos (alumnado que promocione en setembro)
A matrícula poderá realizarse utilizando calquera dos seguintes procedementos:

• Acceder á páxina web do IES. Descargar, cumplimentar e imprimir no propio domicilio os impresos de matrícula. Asinalos e posteriormente entregalos xunto co resto da documentación descrita máis abaixo, na conserxería do IES. (RECOMENDADO). Para poder cumplimentar os formularios neste caso é imprescincible descargalos previamente no ordenador, para poder editalos e escribir sobre eles.
  • Acudir ao IES para recoller todos os formularios de matrícula en papel. Cumplimentar os impresos de matrícula, asinalos e posteriormente entregalos xunto co resto da documentación descrita máis abaixo, na conserxería do IES.

Formularios de matrícula para descargar (tamén dispoñibles na Aula Virtual):

O alumnado que desexe matricularse en 1º curso de Formación Profesional, debe solicitar anteriormente a admisión. A solicitude de admisión deberá realizarse mediante o asistente informático vía web (é un proceso centralizado da Consellería para tódolos centros).

Logo de realizada a solicitude web, a aplicación informática xera un impreso con instrucións individualizadas para cada solicitante. O impreso xerado pola aplicación informática indica a documentación que cómpre achegar. Esta documentación cos impresos xerados deberá ser entregada, en prazo, en calquera centro público de Galicia con oferta de ciclos formativos de formación profesional. Este documento será validado polo centro e unha das copias será selada e entregada á persoa solicitante. Sen estes requisitos, a solicitude carece de validez e non será tida en conta no proceso de admisión.

ENLACE Á PÁXINA DE ADMISIÓN

¿Que materias non se imparten mañá?

Programacións ESO e Bacharelato

A túa IP: 3.235.74.77