A Universidade Laboral acaba de poñer en marcha un novedoso sistema de bolsa de emprego totalmente informatizado.

Tódalas semanas recibimos ofertas de emprego de diferentes empresas. O sistema selecciona alumnado que rematara estudos na Laboral nos últimos cinco anos e que se poida axusta ao perfíl solicitado atendendo a diferentes ítems (estudos cursados, valoración do centro, currículum do candidato, etc). O sistema envía un email aos seleccionados e un enlace para subir o curriculum actualizado. O antigo alumno/a pode responder se está ou non interesado e de xeito automatizado o sistema envía os resultados ás empresas.

Hai que ter en conta tamén que a taxa de emplebilidade dos nosos ciclos é moi elevada, e nalgún caso acada o 100%

A túa IP: 18.206.14.36
Data e hora: 2022-07-01 20:33:32